zaterdag 20 februari 2016

C Pizza gemaakt...Eten deel 10




Ik had de hele week al trek in Pizza, als ik langs een pizzeria fietste en de geur rook dacht ik morgen ga ik Pizza eten, maar ik had me toch weer ingehouden. En vandaag was ik in de supermarkt en dacht weet je wat ik ga er zelf eentje maken, dat is wel net zo lekker...nee misschien wel lekkerder...

De Ingredieenten voor het maken van een Pizza.
Champignons, vind ik heerlijk zeker op een pizza...
 Paprika ook erg lekker en gezond ;)
 Dan het deeg maken voor de Bodem...
 
Deze vervolgens uitrollen en op de bakplaat leggen...
 Tomaten saus erover smeren...
 
 Dan lekker versieren met de ingredieenten die je hebt uitgekozen, ik heb champignons, een soort ham, rode paprika, groene olijven, artisjokken, mozzerella stukjes, ananas, en nog wat geraspte kaas erover...
 
 
 Kruiden erover, was ik bijna vergeten, dit zijn Israelische pizza en pasta kruiden.
Dan in de oven en wachten maar....
 En voila daar is de pizza...
 
Met wat parmakaas erover en rucola nou smullen maar...
 
 De bodem ziet er lekker dun uit, alleen was deze een beetje aan de harde kant, maar het heeft er niet minder om gesmaakt :) en mijn man vond hem ook lekker, nou vind hij wel bijna alles lekker wat ik maak...


2 opmerkingen: