woensdag 20 maart 2019

S Gezond Natuur Wandelen

Afbeeldingsresultaat voor gezond natuur wandelen











S De Natuur ... Alle delen, Klik hier!

Dag lieve mensen,

Ik was laatst een keer bij mijn huisarts geweest, toen ik daar een folder zag hangen over gezond natuur wandelen. Dat er elke vrijdag om 10 uur bij mij in de buurt 1 uur tot 1,5 uur gewandeld wordt. Het is vrijblijvend en gratis en iedereen is welkom zonder opgave. Je moest alleen op de aangegeven plaats komen voor 10 uur en dan gingen ze wandelen. En naderhand nog voor wie wil gezellig een kopje koffie drinken (koffie op eigen kosten).

Nou dit sprak mij dus wel aan en ik dacht dat ga ik doen, dus zo gezegd zo gedaan. Het was heel gezellig met een klein clubje mensen maar heel leuk. Dus ik ga dat vaker doen, niet elke week want ik wil er niet aan vast zitten want ik heb ook weleens afspraken op vrijdag of ik moet werken of je wilt weleens een weekendje weg ...

Maar ik wilde dit met jullie delen, omdat dit een landelijke organisatie is die vrijwel door heel Nederland groepjes heeft waar je ook naar toe kan gaan. 

Hieronder deel ik de link zodat je kunt kijken of er bij jou in de buurt ook een groep is waar je naar toe kunt gaan.

https://www.gezondnatuurwandelen.nl/


Veel wandel plezier alvast. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten