woensdag 2 november 2016

V Boeken: 'Elke Dag Prinsessentaart'


En dit is dan het tweede boekje wat ik mee had op vakantie naar Portugal. Een wat lichtere leesboekje.

Inhoud 

Julie Sanders is 25, chaotisch en onzeker. Net afgestudeerd en nu op
zoek naar de Echte Baan, de Ware Liefde en Gods plan met haar leven.
Een toevallige ontmoeting leidt tot een date met Jurre, een stoere,
charmante jongen – en overtuigd atheïst. Intussen is ze op haar
baantje als bijlesdocent druk met een toneelstuk – en belooft ze in een
onbewaakt ogenblik de ingewikkelde prinsessentaart te gaan maken
die zo goed bij het thema van het stuk past. Terwijl de uitvoering
nadert, loopt de spanning op – op alle vlakken van Julies leven.

Een heerlijk humoristische roman over liefde, geluk en geloof.
 
 

Ik vond het wel een leuk boekje, maar het verhaal vond ik niet zo heel erg sterk, maar er zaten wel leuke dingen in, wat me wel stoorde was dat er best wel wat spelfouten in stonden, je kunt een keertje iets tegenkomen, maar dit was wel wat vaker dan een keertje. Verder een prima boekje voor op vakantie :)



Wat erg grappig was is dit, ik was aan een strand tentje in Portugal dit boekje aan het lezen met een heerlijke latte machiato, waar een zakje suiker bij zat. Nu drink ik geen koffie met suiker meer (zo nu en dan wel eens, maar heel sporadisch). Maar toen ik dat zakje met suiker zag vond ik dat hij er leuk uitzag. 

Ik keek nog eens goed en zag dat het plaatje wat op het suikerzakje was geprint heel veel op het plaatje van mijn boek wat ik aan het lezen was, alleen dan in spiegelbeeld. De bakster in spe ziet er precies het zelfde uit haar haar, haar handen, haar schort alleen met andere atributen.Is dit niet grappig haha ik vond het wel grappig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten