donderdag 15 maart 2018

G Schoenen opbergdoos(jes) ...


Ken je dat dat je een heleboel schoenen 
hebt over een aantal jaren opgespaard 
en niet weet waar je ermee heen moet



Toen kreeg ik ineens een idee!
 Afbeeldingsresultaat voor goed idee


Ik Heb nogal wat lege schoenendozen 
die ik bewaard heb van al mijn schoenen





Vele van deze dozen heb ik al in 
gebruik genomen voor b.v. foto's 
of knutsel dingen
 

Maar je kunt ze ook gebruiken voor 
het opbergen van schoenen. 

Nu zul je misschien denken duh .. 
dat is toch ook logisch, zo koop je de 
schoenen al in een doos die je kunt opbergen...

Dat klopt.

Maar het is niet handig als je een stapel dozen hebt en je wilt net die schoenen hebben die in de onderste doos zitten, waardoor je de hele stapel weg moet halen en dan pas die doos kunt pakken en de schoenen eruit halen en daarna weer alles opstapelen... Erg onhandig dus ...

Dus Hier een praktisch oplossing...


Van een doos knip één van de zijkanten weg, 
zodat je van deze kant jou schoenen erin kunt 
schuiven 


De deksel knip je ook een stuk vanaf en 
daarna doe je plakband erom heen, 
zodat de deksel op de doos blijft zitten



En om de doos mooi aan te kleden 
kun je er inpakpapier om heen doen 


En zo heb je een mooie schoenen 
opbergdoos









En zo kun je ze opstapelen








En Zo heb je je schoenen mooi opgeborgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten