zondag 24 september 2017

S De Natuur ... Wandeling


Een ochtend wandeling in Groningen, 
de herfst is al rijkelijk in aantocht...


Zondagochtend even wandelen 
vind ik wel fijn heerlijk even de dag beginnen 
met een frisse neus, zou ik vaker moeten doen, 
dus ... zeg ik tegen mezelf ... 
en niet alleen op zondag natuurlijk ... 
Ik was trouwens niet de enige die dat idee koestert ... 
best wel druk eigenlijk met wandelaars en joggers, 
maar toch genoten van de rust en natuur ... 
zie hier wat ik zoal ben tegengekomen.


Hop groei ook gewoon langs de berm in Groningen :)
Van deze plant wordt o.a. bier gemaakt. 


Een mooie aparte padestoel


Hier nog één, heel mooi en bijzonder, vind ik ...


 Deze zijn wat meer bekend denk ik ...
Rood met witte stippen ... 
Nou ja laat dat rode maar achterwege ...
 met stippen ...







 Dit lijkt me een Zwam maar ik kan het ook fout hebben, 
maar hij is wel mooi hoor en groot.




 De Kastanjebomen zijn al bijna al hun blad kwijt ... 
toen ik een paar kastanjes aan het oprapen was, 
viel er ook nog één op mijn hoofd ... gelukkig deed het niet pijn.



 En toch nog een klaproosje tussen de tegels door :) 
... mooi!




En dan vlak bij ons huis vond ik nog deze mooie jongens, 
zien die er niet goed uit





1 opmerking:

  1. De herfst is ook een prachtig seizoen. Kou is niet aan mij besteed maar al die mooie kleuren maken veel goed. Ik reageer hier even want zag dat we geen fb vrienden meer zijn. Geniet van al het mooie in de natuur wat God zo wonderschoon heeft geschapen.

    BeantwoordenVerwijderen