vrijdag 29 september 2017

S de Natuur ... Padestoelen ... Rood met witte stippen ...



Toen ik op een dag mijn fiets uit het schuurtje ging halen, wat ik vaker doe, zag ik deze bijzondere paddenstoel. Het blijkt een jonge rood-met-witte-stippen paddenstoel te zijn, want nu staat ie helemaal open maar dan met de rood-met-witte-stippen kant tegen de muur, (heb daar geen foto van helaas, misschien ga ik daar nog een foto van maken). Hier onder deze foto's zie je hoe zo'n paddenstoel er uit gaat zien als ie meer gegroeid is. Wel grappig om te zien hoe hij groeit, want dat wist ik niet dat het als een bolletje begint, leuk om te weten hihi

 

En deze mooie exemplaren, ja dat is ook grappig, die staan gewoon bij mijn werk voor de deur als het ware, echt zo grappig en wat zijn ze mooi ... Ik kon het niet laten om er foto's van te maken. Wat heeft God toch een mooie schepping gemaakt, geweldig ik geniet er zo van, van al dat mooie natuur ... heerlijk. 

En nu mogen jullie er ook van genieten ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten