woensdag 16 maart 2016

W Wie is Jezus?

W Wie is Jezus...Alle delen klik hier!

Ik wil jullie meenemen naar een persoon die voor mij heel belangrijk is geworden in mijn leven, een persoon waar ik niet meer zonder kan en wil, die mijn leven helemaal heeft veranderd. En ik wil dat gaan doen door stukje voor stukje uit de Bijbel gedeeltes van het boek Mattheus met jullie te gaan delen. Ik zal letterlijk de teksten uit de Herziene Statenvertaling nemen en die in mijn blogje gaan verwerken. Ik wens je een plezierige reis, want het gaat een reis worden dat kan ik je beloven, zeker als je nog nooit van Jezus gehoord hebt. 

Ik wil je vragen als je deze serie gaat volgen, stel je hart dan open en laat je verrassen door wat je leest en zie wat er kan gebeuren. 

Ik wil dan ook een gebed uitspreken voordat ik begin.

Lieve Vader in de Hemel, Ik dank U dat U een goede God bent en liefdevolle vader. Dank U voor degene die deze tekst nu aan het lezen is, Heer, ik bid dat zij of hij een open hart zal hebben. Heer dank U dat U nu ook met deze persoon bent en van deze persoon houdt. Ik geloof dat deze persoon niet voor niets hier terecht is gekomen. Ik bid dat de woorden die U gesproken heeft ook zullen landen in het hart van degene die dit lezen. Heer zegen hen en Openbaar Uzelf aan hen opdat hun ogen geopend mogen worden en hun oren zullen horen wat U tot hen heeft te zeggen. Ontfermt U zich over hen Heer. In Jezus naam Amen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten