maandag 17 april 2017

Q Stad en Land ... Zoutkamp


We zijn een dagje op stap geweest 
in onder andere Zoutkamp


Een aardige man zag ons kijken bij een 
mooi en oude sloep die aan het water lag, 
(daar heb ik helaas geen foto van gemaakt) 
maar hij vertelde ons een verhaal 
uit de geschiedenis van Zoutkamp over de sloep 
en o.a. over deze gekleurde loodsen
Het hele verhaal weet ik niet meer zo goed, 
wel dat het met garnalen te maken had, 
maar ik vond deze loodsen wel erg leuk







Hieronder een mooi oud kerkje in zoutkamp, 
toen we hier liepen, kwamen we ook een 
aardige man tegen die met een grasmaaier 
liep onderweg naar zijn dochter om daar 
het gras te maaien, hij had ook een leuke 
hond bij zich een jonge Bodercollie. 
Aardige mensen wonen er in Zoutkamp :) 





Een mooie deur die ik zag en 
dacht die ga ik fotograferen 


Hierlangs was het smalste weggetje in Zoutkamp




Dit is een mooie huis wat we tegen kwamen  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten