zaterdag 27 februari 2016

G Dienblad pimpen...


Al een tijdje wilde ik een dienblad hebben. Ben er wel een keertje achteraan geweest maar niets leuks gevonden. Althans niet naar mijn zin. Toen was er een mogelijkheid om gratis dienbladen mee te nemen, ze waren bezig met opruimen van kasten en daar hadden ze een hele stapel dienbladen over. het waren van die harde plastic dienbladen. Ik kreeg een idee voor iemand anders om die dienbladen te schilderen, want zij kon heel mooi schilderen, dus dat vond ze een heel goed idee en ze nam een aantal mee. Ik heb het resultaat van die persoon nog niet gezien, maar wordt vast heel mooi.

Maar ik dacht, 'He dat is eigenlijk wel een heel leuk idee, ik denk dat ik er ook eentje maar ga nemen en die versieren'. Hoe of wat wist ik nog niet, maar op internet gekeken en zag een leuk idee. Met servetten je dienblad versieren, dus ik dacht ja dat is leuk en ik heb ook nog wel leuke servetten, dus zo gezegd zo gedaan.

Dit is het dienblad met de servetten die ik heb gebruikt.
En je hebt er ook lijm of behang plaksel voor nodig en ik wilde het ook met een laagje plakband om het te beschermen tegen vlekken en of beschadigingen.
Ben zo begonnen, maar deed het verkeerd, de servetten hebben drie laagjes en die moet je dus uit elkaar halen, dan heb je de bovenste laag en die kun je op het dienblad plakken, wel eerst insmeren met lijm en daarna heb ik het gelijk met plakband ingepakt.
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten