woensdag 21 oktober 2015

A Ken je dat gevoel...

A Alle delen, klik hier!

Ken je dat gevoel, wanneer je iets nieuws hebt ontdekt wat je leuk vind om te doen, dat je er energie van krijgt en vol ideeen in je hoofd rond loopt.

Dat heb ik nu nl met het beginnen van deze blog, ik vind het zo leuk dat ik zin heb om zoveel te gaan vertellen en te laten zien dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen... en ja eigenlijk heb ik dat wel vaker dat ik vol ideeen zit en ik niet zo goed weet hoe ik het uit moet werken of vertellen. 

Kon ik maar wat ik in mijn hoofd heb zo uitrollen en op papier krijgen zoals ik het bedacht heb, dat zou toch een uitvinding zijn of niet dan!

Wat ik vaak tegen mijn man zeg is, dat ik 101 ideeen heb en dat er eigenlijk 1 of 2  maar van uitkomen...Het komt weleens voor, dat ik met een idee kom en mijn man gelijk denkt dat ik dat idee wil gaan uitvoeren... Maar dan zeg ik tegen hem, je weet wat ik zeg 101 ideeen waarvan er maar 1 of 2 uitkomen ...

Oh ja, gniffel gniffel ... er schiet me net even iets te binnen over een idee dat ik had en wel heb uitgevoerd....hihi

Ik kreeg het idee om de woonkamer te veranderen, (nou is het zo toen ik alleen woonde, dat ik regelmatig mijn woonkamer even aanpakte en eens in het half jaar veranderde, gewoon omdat het dan even weer anders is) maar dat wist mijn man natuurlijk niet (wij zijn niet gaan samenwonen voor ons trouwen) en op een dag zei ik tegen hem, 'ik wil de woonkamer veranderen' ..Nou ik kreeg toch een weerstand ... haha ... echt ik dacht even wat is dit ... het gaat alleen om het veranderen van de woonkamer, de bank even op een andere plaats zetten en een stoel verplaatsen, de tafel draaien en je hebt net even een andere kamer, dat is zo gebeurd ...Nou met wat protest is het me wel gelukt.

Mijn man kan er nu wel meer tegen dan toen hoor. En ik moet eerlijk zeggen ik was ook wel wat eigenwijzer dan nu ... en wilde mijn zin ook weleens doordrijven... ik woon nu niet meer alleen en heb rekening te houden met iemand anders en die persoon ook met mij... daarin leer ik nog elke dag.

Maar goed even weer terug naar het artikel ...'ken je dat gevoel ook...' 
Ik heb dus aardig wat ideeen opgedaan en die wil ik gaander weg met jullie delen ook oude ideeen en tips van familie en of vrienden en leuke websites waar ik ook leuke ideeen heb opgedaan of die ik gewoon leuk vind. ;)                    

Waar ik trouwens ook veel goede en leuke ideeen heb opgedaan is op www.welke.nl echt een hele leuke site met zeer goede en inspirerende ideeen...

 Hieronder foto's van onze woonkamer, eerste foto was toen we pas verhuisd waren en daarna toen alles zo'n beetje op zijn plek stond, en de tweede foto is wat ik wilde veranderen dus de rode bank voor het raam en stoelen anders... maar nu staat het goed zoals het is en wie weet gaat het toch weer veranderen, maar dan in goed overleg ... :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten