dinsdag 20 oktober 2015

A Koffie aan harde werklieden gebracht

A Alle delen, klik hier!

Toen ik op internet aan het rondkijken was naar wat blogjes om te kijken hoe het eruit ziet e.d. vond ik er een hele leuke tussen zitten wat me er aansprak n.l. http://bloemenvoor.blogspot.nl/ . Wat een leuk idee zeg. Dit sprak mij juist aan omdat ik zelf ook hou van uitdelen, daar wordt je zo blij van echt heel leuk is dat.

Ik kan je daar wel een leuk verhaaltje over vertellen met wat foto's. In de stad waar ik woon zijn ze vaak met de weg bezig, nieuwe bouwen of verbouwen, kortom kan soms lastig zijn maar ook weleens interessant.

Een paar jaar geleden, voordat ik getrouwd was ( Ben nu 4 jaar gelukkig getrouwd, even een klein weetje over mij ;) ) woonde ik dus ook in een ander huisje dan nu, en ik fietste vaak langs een bepaalde weg onder een viaduct door. Daar waren ze dus met de weg bezig, dag en soms ook s'nachts.

Telkens als ik er langs fietste kreeg ik een idee en dacht, wat zou het leuk zijn als ik die mannen die hier hard aan het werk zijn, verras met koffie en cake als een soort van bemoediging, want ze begonnen altijd erg vroeg en gingen ook vaak tot laat door.

Dus zo gezegd zo gedaan, ik heb toen een vriendin gevraagd, wil je ook meehelpen, en dat wilde wel gelukkig. Dus wij met een mand vol koffie, melk, suikerklontjes, bekers, roer stokjes, en cake.

Nou dat was zo leuk, die mannen keken er zo van op, echt heel mooi vond ik dat, en maar vragen waarom doen jullie dit, en wat bijzonder, die heb ik nog nooit meegemaakt. En het grappig was dat bij die mannen een neef van die vriendin die mij heeft geholpen, ook hier aan het werk was en wij hem dus ook konden verrassen, echt zo leuk, ja daar wordt ik nou blij van....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten