vrijdag 22 april 2016

N Bijzondere... Meubels, Kerk, Boten en een zaal van Universiteit Groningen


 
Toen mijn man en ik meubels aan het zoeken 
waren voor in onze woning zag ik deze 
meubels en die vind ik zo mooi, dus een 
foto van gemaakt, we kunnen helaas niet alles kopen :)


 

 Ik was een keer voor een speciale 
gebeurtenis in deze kerk geweest 
en vond dit zo mooi dat ik er foto's van heb 
gemaakt en dit wil ik met jullie delen


Deze foto's  zijn gemaakt in Harlingen een paar 
jaar geleden, ik was daar voor een 
evangelisatie actie bij Harlingen Visserijdagen. 
Dat was heel leuk, ik was nog 
nooit in Harlingen geweest


 





Een paar jaar geleden waren wij, mijn man en ik, 
uitgenodigd voor het promoveren van een vriendin 
op het Universiteit Groningen, ik was hier 1x eerder 
geweest bij het afstuderen van een andere vriendin. 
Maar deze zalen had ik nog niet eerder 
gezien en vind het wel erg mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten