donderdag 17 december 2015

E Kerstboodschap

E Alle delen klik hier!


I want to Wish you a Blessed Christmas, that you may find the Lord Jesus and accept Him as your Lord and Savior, For that is the reason He came to us on earth, and He died for us on The Cross.

Here is a short movie I want to share with you :) God Bless you all. Open Your Heart to Him For He is good, and He Loves you so mutch That He gave His Son for you...

So what are you waiting for ... This is a gift you will never get from men ..and this gift is for free, but has cost a lot... Because you are worth it ... YOU ARE WORTH IT! YES YOU ARE... If you want to Know more about Jesus ...Go look in a Bilble... and read the book John in the New Testament

Hier is een film die ik met jullie wil delen.
God zegen jullie en ik wens jullie een gezegend kerstfeest. Dat je Jezus mag vragen in je hart te komen wonen en je te vergeven van zonden. Open je hart voor HEM God houdt van jou zo veel dat Hij Zijn eigen Zoon heeft gegeven voor jou.

Dus waar wacht je nog op... Dit is een gift die helemaal gratis is... Maar wat wel veel gekost heeft...Omdat God van jou hout heeeel veel... echt waar je bent HET WAARD...ECHT JE BENT HET WAARD...Kies nu voor Hem en open je hart...Als je meer wilt weten over JEZUS lees een Bijbel en begin bij het Nieuwe Testament bij bv Johannes...

Het is de beste keuze die je kunt maken... Ik kan het weten want ik heb deze keuze ook gemaakt en ik wil noooit meer terug en nooit meer zonder God en of Jezus ... Hij is het waard.

Wees gezegend
Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten